Lees verder
Bart van den Belt (1984) is auteur van 6 boeken en 10 audioprogramma's en een veelgevraagd spreker en trainer over persoonlijke groei, ondernemerschap en leiderschap.
Meer over Bart van den BeltLanceer je bedrijf!
De basis van zakelijk succes
Audio-download Mp3 Nederlands 2021 1e druk 9789463270304Samenvatting
Gefeliciteerd, met de uitreiking van dit papiertje ben je vanaf nu ondernemer! Waarschijnlijk heeft niemand dat ooit tegen je gezegd. Ondernemen leer je niet op school. Dat leer je in de praktijk. Maar waar begin je?
Dit boek helpt je om je bedrijf succesvol te lanceren. Voor starters betekent het een goede basis en voor gevorderde ondernemers helpt het om hun bedrijf (en zichzelf) opnieuw uit te vinden. Een must-read voor iedere zzp'er of zelfstandig professional die zakelijk succes wil bereiken.
"Op verrassend eenvoudige wijze laat Bart zien dat bewust kiezen voor je klant ervoor zorgt dat je klant bewust kiest voor jou. Hoe? Onderneem het maar en volg zijn stappenplan." - Jan van Setten, spreker en entertrainer
"Met het stappenplan in dit boek bespaar je heel veel tijd en weet je zeker dat je niets overslaat. Na het lezen van dit boek denk je: o, is het zo simpel..." - Hugo Bakker, trainer en implementatiecoach
"Bart heeft een ondernemersboek geschreven dat iedereen helpt om werkelijk directeur te zijn van zijn leven, met of zonder eigen bedrijf. Het boek is persoonlijk, praktisch en goed onderbouwd. Maar het boek helpt je vooral om je ondernemersdroom te realiseren!" - Arko van Brakel, algemeen directeur De Baak
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Lezersrecensies
Interviews en artikelen (2)
Over Bart van den Belt
Inhoudsopgave
1.1 Wat wil je echt?
1.2 Van goochelaar naar ondernemer
1.3 Waarom je als zzp’er in het voordeel bent
1.4 De basis voor zakelijk succes
2. Focus als ondernemer
2.1 Bepaal wat voor ondernemer je bent
2.2 Formuleer je missie, visie en kernwaarden
2.3 Zet je visie om in doelen
2.4 Zet je doelen om in actiestappen
3. Benoem je diensten
3.1 Plaats het bord in je etalage
3.2 Kies een niche en bepaal je doelgroep
3.3 Maak een klantprofiel
3.4 Maak keuzes in je dienstverlening
4. Positioneer jezelf
4.1 Vertel je persoonlijke verhaal
4.2 Kies je positionering
4.3 Ken je markt
4.4 Bepaal je prijzen
5. Bouw je website
5.1 Maak een website die werkt
5.2 De inhoud van je website
5.3 Hoger in Google komen
5.4 Bezoekers naar je website krijgen
6. Slotwoord van Bart
Woord van dank
Literatuur
Rubrieken
- advisering
- algemeen management
- coaching en trainen
- communicatie en media
- economie
- financieel management
- inkoop en logistiek
- internet en social media
- it-management / ict
- juridisch
- leiderschap
- marketing
- mens en maatschappij
- non-profit
- ondernemen
- organisatiekunde
- personal finance
- personeelsmanagement
- persoonlijke effectiviteit
- projectmanagement
- psychologie
- reclame en verkoop
- strategisch management
- verandermanagement
- werk en loopbaan