Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Kloteklanten 3.0

Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (... voor mijn klanten)

Audio-download Mp3 Nederlands 2020 9789462552159
Direct te downloaden

Samenvatting

Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat je kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals jij en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kun je deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in je eigen organisatie?
Dit boek stelt jou en je medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid.
- Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland, bijeengebracht in een praktisch boek.
- Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet!
- Met praktische tips en ervaringen waarmee je direct aan de slag kunt.

Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw.

Aardig zijn kost niks ...

Specificaties

ISBN13:9789462552159
Taal:Nederlands
Bindwijze:audio-download
Beveiliging:none
Bestandsformaat:mp3
Uitgever:Bookora
Druk:1
Verschijningsdatum:21-2-2020
Hoofdrubriek:Marketing
ISSN:

Expertrecensies (2)

Kloteklanten 3.0
Annemiek Sierhuis | 9 mei 2018
Dit boek doet niets voor mij! Met een eigen bedrijf en klanten behoor ik tot de doelgroep, maar weinig delen uit dit boek kunnen op mijn oprechte belangstelling rekenen.
Lees verder
Kloteklanten 3.0 - 'Alle redenen om dit boek te lezen'
Sjors van Leeuwen | 3 april 2018
In Kloteklanten 3.0 lees je wat je moet doen om het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland te worden. Het beschrijft de ontwikkelingen op het gebied van klantvriendelijkheid en bevat een groot aantal voorbeelden, adviezen en tips van winnaars van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland.
Lees verder

Lezersrecensies

4.5 van de 5
10 stemmen
8
1
0
0
1

Geef uw waardering

Zeer goed Goed Voldoende Matig Slecht

Interviews en artikelen (1)

interview
Egbert Jan van Bel: Klantvriendelijkheid leer je niet aan de hand van metrics’
Hans van der Klis 5 april 2018 Ruim tien jaar na de verschijning van van Kloteklanten 1.0, met een update 2.0 in 2013, is Egbert Jan van Bel terug met een geheel nieuw boek: Kloteklanten 3.0. Aan de hand van de ervaringen van vijf winnaars van de prijs voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland concludeert Van Bel dat ware klantvriendelijkheid stevig ingebed moet zijn in de bedrijfscultuur. ‘Een fout rechtzetten is moeilijker dan tien jaar geleden.’

Over Egbert Jan van Bel

Egbert Jan van Bel …maakt organisaties klantvriendelijk met resultaat. Egbert Jan’s boeken wonnen prijzen, zijn bestsellers. Egbert Jan wil met dit boek organisaties succesvoller maken. U helpen klantvriendelijkheid als strategie in te zetten om het nog beter te doen. Makkelijker gezegd dan gedaan maar in de workshops, adviezen en publicaties van Egbert Jan haalt u altijd de benodigde tips en adviezen. Egbert Jan is hoofdredacteur van het klantblog CustomerTalk.nl en hij helpt organisaties duurzame klantrelaties te realiseren.

Andere boeken door Egbert Jan van Bel

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Kloteklanten 3.0