
Lees verder
Egbert Jan van Bel is een expert in change, marketing en ondernemerschap. Hij combineert innovatie met educatie en heeft als adviseur en auteur met zijn boeken en velen geholpen met groeien en verbeteren. Hij is een inspirerende denker en doener, die levenslang leren en waardecreatie centraal stelt in zijn werk.
Meer over Egbert Jan van BelLEER VAN DE WINNAARS!
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores. Wat heeft klantvriendelijkheid hen gebracht? Hoe kunt u deze opgedane ervaringen zelf direct inzetten in uw eigen organisatie?
Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid.
- Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland, bijeengebracht in een praktisch boek.
- Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet!
- Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt.
- Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw.
klantgerichtheid klantvriendelijkheid klantbeleving klantenstrategie klantervaring klantrelaties klantloyaliteit klantbehoud klanttevredenheid customer journey klantwaarde klantenservice klantcultuur marketing klantretentie customer experience management klantcontact dienstverlening bedrijfscultuur servicemanagement net promoter score customer relationship management klantgericht ondernemen touchpoints klantentrouw retentie klantfeedback service excellence klachtenafhandeling
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books