Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Maak ze gek!

Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2016 3e druk 9789082634709
1
Voormalig Nr. 1Totaal 39 dagen
EvergreenTotaal 624 dagen
Direct te downloaden

Samenvatting

Veel ondernemers klagen dat ze te weinig klanten binnenhalen via internet. Verrassend, want de online bestedingen groeien gigantisch. Voorkom dat je concurrenten met jouw klanten aan de haal gaan. Onderscheid jezelf met superaantrekkelijke marketing op internet!

Wat zou er met je bedrijf gebeuren als je websitebezoekers wildenthousiast worden en de link naar iedereen doorsturen? Als duizenden mensen zich spontaan aanmelden voor je nieuwsbrief? Zou dat extra omzet opleveren?

In dit boek krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden die laten zien:
- hoe je jezelf onderscheidt door iets te zeggen wat niemand anders zegt
- hoe je slimme psychologische verkooptrucs gebruikt, zodat klanten ja zeggen
- hoe je meer bezoekers krijgt door jezelf onvergetelijk te maken
- hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste (dat 95% van alle beslissingen neemt)
- hoe je een continue stroom van likes, tweets en shares krijgt
- hoe je veel meer omzet binnenhaalt zonder je prijzen te verlagen
- hoe je nieuwsbrieven schrijft die klanten direct openen

'Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht dat relevant is voor online marketing. En hij weet precies hoe u ze toepast om een killer-website te maken. Meer wijsheid in één boek is eigenlijk onverantwoord. Koop het. Lees het. Doe het.' - Hans Janssen, Directeur DenkProducties

Wie online succesvol wil zijn, kan niet om Aartjan van Erkel heen. Ik heb zelf ervaren dat Aartjan als geen ander in staat is om met praktische adviezen en sprekende voorbeelden uit te leggen hoe je online klanten trekt. Dit boek is een absolute must-read voor iedereen die zijn klanten online gek wil maken.’ - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en bestsellerauteur

Specificaties

ISBN13:9789082634709
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:200
Druk:3
Verschijningsdatum:1-7-2016
ISSN:

Expertrecensies (5)

recensie
Maak ze gek! - Het luisterboek
Susanne Giesbers | 13 september 2017
Maak ze gek! is het vervolg op Verleiden op internet van copywriter Aartjan van Erkel en gaat in op de vraag hoe je bezoekers kunt verleiden tot online aankopen. Aartjan is zelf ondernemer en veel van zijn tips in Maak ze gek vloeien voort uit eigen ervaringen.
Lees verder
recensie
Maak ze gek! - Het bestverkochte businessboek van 2016
Wieger Waardenburg | 16 december 2016
In dit overzichtelijke en praktische boek neemt Aartjan van Erkel je mee op reis naar meer omzet. Maak ze gek! helpt je om jouw potentiële klanten zo te beïnvloeden dat ze eigenlijk geen nee meer kunnen zeggen.
Lees verder
recensie
Maak ze gek! - Als je wilt weten hoe je echt meer klanten trekt
Rein Hof | 31 augustus 2016
Aartjan van Erkel heeft zijn nieuwste uitgave een pakkende titel meegegeven: Maak ze gek! Een titel die het in eerste instantie niet eens zou worden, zo valt te lezen in een kader bij de bedankwoorden.
Lees verder
recensie
Maak ze gek! - Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
Désirée Wassing-Boerema | 26 augustus 2016
In Maak ze gek! van Aartjan van Erkel wordt in ‘gewone mensentaal’ uitgelegd hoe je je kunt onderscheiden van de massa, je de hartslag van je (potentiële) klant op hol kunt brengen om uiteindelijk goede zaken te kunnen doen.
Lees verder
recensie
Maak ze gek!
Arjan Yspeert | 16 augustus 2016
De flaptekst van Maak ze gek! belooft dat auteur en online copywriter Aartjan van Erkel ondernemers beter leert schrijven zodat ze op het web meer gaan verkopen. En daar is geen woord aan gelogen.
Lees verder

Lezersrecensies

4.8 van de 5
52 stemmen
48
1
2
0
1

Interviews en artikelen (2)

interview
Aartjan van Erkel: ‘Gros van de ondernemers zit te slapen op internet’
Ronald Buitenhuis 13 juli 2016 De meeste wervend bedoelde corporate online teksten bestempelt Aartjan van Erkel als ‘bullshit-marketing’. Clichés vooral. ‘Daar worden consumenten narrig van.’ Van Erkel pleit in Maak ze gek! voor storytelling. ‘En creëer vooral problemen voor potentiële klanten. Gordon Ramsey is als troubleshooter op TV niet toevallig al elf jaar zo irritant.’
preview
Preview - Maak ze gek! - De geheime formule in 10 stappen
Aartjan van Erkel 3 juni 2016 In Maak ze gek! krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden. In deze preview geeft hij zijn geheime formule vast weg.

Over Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel is de beruchtste copywriter van Nederland en auteur van 3 bestsellers die meer dan 25.000 keer zijn verkocht. 'Nummer 1' stond op 1 in de Managementboek Top 100 en ‘Maak ze gek!’ werd bestverkochte managementboek van het jaar. Aartjan leert ondernemers hoe ze de bekendste naam worden in hun markt en klanten voor het leven krijgen.

Andere boeken door Aartjan van Erkel

Inhoudsopgave

WTF?

1. VERMOORD DE CLICHÉS
-Het onderbewuste zoekt naar contrast
Klanten negeren marketing die clichés gebruikt. Hoe je iets over je bedrijf zegt wat uniek is en de volle aandacht krijgt van het onderbewuste.

2. VLIEG ONDER DE BULLSHIT-RADAR
-Wees een verhalenverteller
Hoe je met storytelling je klanten onbedwingbaar nieuwsgierig maakt en een emotionele connectie tot stand brengt.

3. LAAT JE TEKSTEN BLOEDEN
-Schrijf over het allergrootste probleem van je klanten
Waarom het brein verslaafd is aan problemen, hoe je dit gebruikt in je marketing en waarom jij dat nu nog niet doet.

4. MAAK JE KLANTEN EMOTIONEEL
-Schrijf over de consequenties van het probleem
Alleen als mensen iets voelen, kunnen ze een knoop doorhakken. Hoe je klanten emotioneel maakt door het te hebben over consequenties.

5. BRENG HUN HARTSLAG OMLAAG
-Laat zien dat het ook anders kan
Klanten raken heel geïnteresseerd in wat je verkoopt als je in je marketing precies de goede opbouw gebruikt. Hoe je ze geruststelt en uitnodigt voor de volgende stap.

6. BEWIJS WAT JE BELOOFT
-Het brein eist onomstotelijke bewijzen
Klanten willen bewijs zien, want ze worden pas echt enthousiast als je alle twijfels van tafel veegt. Vier manieren waarop je onomstotelijk bewijst wat je belooft.

7. ZORG DAT ZE GEEN NEE MEER KUNNEN ZEGGEN
-Maak de weg vrij voor de aankoopbeslissing
Slechte verkopers verdiepen zich te weinig in hun klanten en ontdekken daardoor hun bezwaren niet. Hoe je de obstakels wegneemt die een ja in de weg staan.

8. GEBRUIK AL JE CHARMES
-Klanten willen een klik voelen
Klanten geven meer geld uit als ze je aardig vinden. Hoe je op internet je charmes inzet om klanten de klik met jou te laten voelen.

9. GEEF EEN BELACHELIJK WAARDEVOL CADEAU
-Waarschuwing: veroorzaakt buikpijn
Wat je kunt weggeven op internet dat voor klanten belachelijk waardevol is, zodat ze helemaal wild worden en je website of nieuwsbrief aan iedereen doorsturen.

10. MAAK JEZELF ONVERGETELIJK
-Je klant is geen one night stand, je bent ermee getrouwd
Klanten met wie je een vaste relatie hebt, leveren meer geld op. Hoe je onvergetelijk wordt voor je klanten.

OVER AARTJAN VAN ERKEL
DANK
LUISTERBOEK
TOOLS
LITERATUUR

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Maak ze gek!