
Lees verder
Frank Wouters (°1963) kwam na zijn rechtenstudie terecht in een marketingfunctie bij Unilever.
Meer over Frank WoutersWanneer CEO Derk Vanhouten een nar op zich afgestuurd krijgt door zijn grootste aandeelhouder, valt het hem zwaar om deze adviseur serieus te nemen. Maar heeft hij wel een keuze nu de bedrijfsresultaten blijven tegenvallen?
De marketingwetten van de bedrijfsnar gaan volledig tegen zijn intuïtie en de traditionele marketing in. Wat bezielt de nar om hem met deze ogenschijnlijke flauwekul lastig te vallen? Langzamerhand vallen echter ook voor Derk de puzzelstukjes op zijn plaats.
'De Bedrijfsnar' laat marketing doordringen tot het stadium nog voor de strategische keuzes kunnen worden gemaakt. Met deze eigentijdse vormgeving in dit nieuwe medium wil auteur Frank Wouters zijn tegendraadse marketingaanpak nog toegankelijker maken voor een breed publiek van ondernemers, CEO's en marketeers.
Tekeningen: David Monroy – Jayvee Mariano
marketing marketingstrategie waardedenken marktonderzoek strategic marketing merkpositionering positionering waardepropositie ondernemerschap kernwaarden merkidentiteit strategie consumentenperceptie marktleiderschap marktidentificatie klantperceptie merkassociatie doelgroepsegmentatie business consultancy marketingclaims marketingtheorie ondernemen productintroducties business model bedrijfsstrategie marketingrevolutie bestaansreden innovatie beslissingsmodellen klantrelaties strategisch management marktdifferentiatie communicatie psychologische marketing productwaarde managementvisie unieke verkoopproposities gedragseconomie concurrentiestrategie marktpositie consumentengedrag nichemarkt marketingwetten bedrijfscultuur klantrelatie marketingcommunicatie merkbeleid succesfactoren marketingplanning marktanalyse merkwaarde businessmodel organisatiedoelen waardecreatie klantbehoefte graphic novel markttrends bedrijfsnarratief marketingmanagement concurrentieanalyse marketingfilosofie klantperceptiemanagement praktijkvoorbeelden bedrijfsidentiteit marketingconcept
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books